Featured post

📆 Jadual perlawanan CIMB Liga Super dan Liga Premier musim 2020!#LigaMalaysiaKembali#CIMBLigaSuper2020#LigaPremier2020

📆 Jadual perlawanan CIMB Liga Super dan Liga Premier musim 2020! Untuk download,  https:// https:/U/ we.tl/t-O8tyMSagYQ Anda bole...

Rabu, 7 Februari 2018

THE MOST LUCRATIVE AGREEMENT IN MALAYSIAN FOOTBALL HISTORY AND WILL CONTINUE TO INCREASE

PERJANJIAN TERMAHAL DALAM SEJARAH BOLA SEPAK MALAYSIA DAN AKAN TERUS MENINGKAT
Setiap pasukan Liga Super Malaysia akan menerima dana sejumlah RM3 juta dan RM1 juta bagi setiap pasukan Liga Premier Malaysia.
Perjanjian ini akan meningkat bergantung kepada jumlah penajaan yang bakal bertambah dari para penaja yang telah menyatakan sokongan dan kepercayaan mereka terhadap perancangan dan pembaharuan yang dilakukan oleh DYAM Mejar Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Presiden Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM).
Ini sekaligus menjadikan ia satu perjanjian kerjasama termahal pernah berlaku dalam sejarah bola sepak tanah air dan langkah ni boleh membantu kelab dari segi kewangan. Nilai ini juga akan terus meningkat pada tahun-tahun akan datang.
Dato' Haji Hamidin Haji Mohd Amin, Setiausaha Agung Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM)
*******
THE MOST LUCRATIVE AGREEMENT IN MALAYSIAN FOOTBALL HISTORY AND WILL CONTINUE TO INCREASE
Each Malaysian Super League team will get RM3 million and RM1 million will be given to each Malaysian Premier League team.
The agreement will increase depending on the total sponsorships that will be topped up by sponsors who have shown their support and faith to the plans and improvements being done by HRH Major General Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Crown Prince of Johor, President of the Football Association of Malaysia (FAM).
This in turn will be one of the biggest agreement to happen in Malaysian football history and will help out all the clubs financially. The value will increase from time to time
Dato' Haji Hamidin Haji Mohd Amin, General Secretary of Football Association of Malaysia (FAM)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan