Featured post

📆 Jadual perlawanan CIMB Liga Super dan Liga Premier musim 2020!#LigaMalaysiaKembali#CIMBLigaSuper2020#LigaPremier2020

📆 Jadual perlawanan CIMB Liga Super dan Liga Premier musim 2020! Untuk download,  https:// https:/U/ we.tl/t-O8tyMSagYQ Anda bole...

Jumaat, 16 Ogos 2019

WE WILL COME BACK STRONGER 🇲🇾


WE WILL COME BACK STRONGER 🇲🇾
.
“Saya mengucapkan syukur kerana kami layak ke separuh akhir. Maaf kepada semua rakyat Malaysia kerana ada mistake-mistake yang saya buat. “
.
“Benda-benda macam ni saya letak dalam diri saya. Semua orang buat silap. Cepat atau lambat ja hang bangkit dari kesilapan. Sebagai ketua pasukan, saya amik tanggungjawab ini, saya minta maaf pada semua, saya janji tak buat lagi. I will come back stronger” Firdaus Irman
.
Lupakan kekalahan lalu, kita bangkit next game. Penyokong Malaysia pun jaganlah serang IG dia, bagi support sama untuk next game. Dengan izin Tuhan kita ke Final 😘🇲🇾
.
“ KALAH SAMA SAMA, MENANG SAMA SAMA”



Tiada ulasan:

Catat Ulasan